Monday, June 16, 2008

Selamat sampai..

Lama tak update blog ni. Dari hari jumaat aku bertolak balik ke malaysia, alhamdulillah sampai pagi hari sabtu. takda delay and lain-lain problem. syukur.

malam terakhir kat dublin, lepas siap-siap kemas barang semua, sempat lagi aku berdota dengan eros dan muaz buat kali terakhir di dublin. baru ja nak menang, si faiz klentong cakap teksi dah sampai.

tapi alhamdulillah semua nya okay, takde traffic jam ke hapa (mana ada traffic jam pepagi buta) sesampai di dublin airport, still awal lagi. kitorang pun solat subuh kat satu sudut kat airport tu.

lepas tu, terus kita orang ke tempat check in Aer Lingus, tapi rupa-rupanya tak bukak lagi. tak lama lepas tu, kaunter pun dah bukak, terus kita orang check in. lega rasanya bila dah check in.

lepas sarapan sandwich kat airport, duduk la melangut tunggu kat situ. si rifhan okay gak dok melayan buku 'art' dia. faiz pulak try nak tidoq tapi tak boleh. asyik dok cakap nak potong rambut ja. heheh.

kira-kira pukul 6.30 kalau tak silap, kita orang pun masuk kapal terbang. terbanglah kami dengan hati berbaur pelbagai rasa. happy. rindu. sedih pun ada (tinggalkan dublin, walaupun nanti datang balik).

pukul 6.30 pagi waktu malaysia, kita orang menjejakkan kaki di KLIA. takda la banyak berubah pun. sama ja. good to be back. panas tu kat sini... heheh

4 comments:

Muaz Nabil said...

haha, best2. dah bosan dah aku ni. hehe. gud luck for tomorrow...

nur liyana che osman said...

dah balik msia? tak ajak pun... huhu
kata je kawan sekampung!!!

yunus_sahar said...

hahah. blik kg pun kena ajak.. takpe2, lain kali aku ajak :D

Dr Nur Hamizah said...

tu la aku dah cakap kat Faiz ..buat apa pi awal 2 ..dia ketegaq kata kena pi awai2 takut kapal terbang tingalkan dia ....kol 2 awal nya tue ...rasa nak pecah perut aku baca ko punya entry ni .....hahahahahahhaha.....aku tau la dia tak sabar 2 nak balik malaysia..pastu membebel kat aku sebab aku habaq kat dia nak pi kol 3.30....
far_eastus (12/06/2008 11:49:00): chek in
far_eastus (12/06/2008 11:49:13): AT LEAST 3 JAM sebelum ok
far_eastus (12/06/2008 11:49:20): ko nnt jgn buat sengal plak
far_eastus (12/06/2008 11:50:21): ketegaq sungguh
far_eastus (12/06/2008 11:50:26): biaq p.. ko yg xleh balik
far_eastus (12/06/2008 11:50:30): bkan aku




nak terguling2 aku baca entry ni,,sybas buat ko yunus