Friday, June 6, 2008

Beralih angin.. tapi ke mana?


Habis jugak akhirnya exam semester 2. Tirai dilabuhkan dengan anatomy practical, yang terpaksa tabah study sebab member-member semuanya dah habis awal. Semalam aku dok baca buku, member lain semua layan movie. Hampeh sungguh, tapi alhamdulillah, practical hari ni so-so. The question was not so bad. Berserah saja lah.

Nak buat apa cuti panjang ni?? Tiga bulan tu.. Last aku cuti lama-lama macam ni pun time lepas spm hari tu. Tu pun tergolek-golek tak tau nak buat apa.

Tapi rasanya, sebab dah lama tak balik Malaysia, mesti cuti summer ni menyajikan macam-macam benda untuk aku buat. Top on the list mestilah Summer Sunshine Program. Dah la aku bendahari, konfem komitmen tinggi. InsyaAllah okay saja, so far pendaftaran pun not so bad. And hopefully ramai yang akan join. Baru la gempak nak bagi motivasi kat student-student tu.

Takkan tu je kot.. 3 bulan satu program je? No worries. More to come. Kat Malaysia boleh la nak melancong ke, shopping ke. Tapi minyak pulak yang mahal. Apa kes? Takpa, blaja masak pun layan jugak ni. Heheh.

Enjoy you guys this summer break. Wish you guys had a good time. And don't forget, live ya life to the fullest.

4 comments:

pech said...

aku suka blog ni.best gak.
tulis a lg.

summer sunshine tu menda ek?
nway,aim for the stars,if u fall,u will fall on the mountain.
(versi yg aku dgr.tp xdak beza pon :D..)

yunus_sahar said...

kalau tak silap ni mmbr muaz kn.
thanx for reading.
just voice your opinion if there is any confusion.

Cik Zuliana. said...

balik ar malaysia...ayoyo...
minyak naik pon...duk sane lg byk pakai duit ape...hehehe

yunus_sahar said...

oo, ni zuliana pg4 ke?
lama tak dgr habaq. hahah