Monday, February 8, 2010

New chapter

Tarikh 8hb Februari, saya smpai di tanah air. Back for good. Lepas ni, takda dah kot nak ke dublin lagi. Sedih pulak bila teringat takkan ke sana lagi. Dublin has become one of my comfort zone. Everytime travel or pergi mana2 luar dari dublin, mesti tak sabar nak balik sebab dah org kata "ngam" dengan dublin. Huhuh.

Kepada member2 yang still lagi study di sana, selamat maju jaya la ye. Jangan nakal2. Heheh. Enjoy la di sana while you can. Korang yang banyak membantu selama saya di sana, terima kasih daun keladi. Ada rezki, ketemu lagi bila2. Salam khas untuk mmbr - faiz, muaz, and ka. Rajin2 la tulis blog update pasal ape jadi kt sana ke. Bole la tau sket2 ape jadi kat sana.

Next station: Penang. Penang. Macam mana agaknya life di negeri pulau ni, itu yang kita tak tau. Yang penting, enjoy and kene up skit study. Dah tak lama dah kot nak abes study. Bila lagi nak conquer sume2 bende nak kena tau as a doctor nih. Aja! Heheh. All the best untuk korang2 di Dublin. Balik nanti mai la ke penang pekena nasi kandaq. Loghat penang time tu mesti dah mantop punya. Jangan terkejut. Hehe

p/s: Malangnya aku dh takdak drama nak tengok, sume dh bantai abes time cuti. :(

1 comment:

Muaz Nabil said...

alhamdulillah selamat sampai dah. InsyaAllah nnt ada rezeki aku p lawat penang. loghat penang masa tu dah boleh celen org asai penang ka? haha.
All the best jugak untuk yang belajar di penang. sama2 kita doakan kejayaan kita semua dan kawan2 yg lain jugak. :)